piątek, 12 kwietnia 2013

Witam wszystkich pierwszy raz na moim blogu.


 
            W końcu zdecydowałam się na założenie bloga. Jak widać tematem będzie SUTASZ mój ukochany.  Przypadkiem zupełnie natknęłam się na tą technikę biżuterii artystycznej, nie mogłam się oprzeć by nie spróbować.
Poczytałam o tej technice, jak się za to zabrać, z czego wykonać, początki nie łatwe, ale warte poświęcenia.
Czy wychodzi ?

Poniżej zdjęcie mojej pierwszej bransoletki jako udało mi się wykonać, sami oceńcie :-)

 

Zachowałam ją dla siebie :-)
Nie jest idealna ale pierwsza!

Kolejne które powstały :-)












6 komentarzy:

  1. są śliczne :D cierpliwości w dłubaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. są śliczne!Masz talent!


    OdpowiedzUsuń
  3. są świetne!A czy je sprzedajesz?Bo jeśli tak to gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, dopiero zaczynam i nie posiadam jeszcze sklepu, można jednak się ze mną skontaktować drogą mail-ową bądź bezpośrednio na facebook, pozdrawiam

      Usuń