niedziela, 16 czerwca 2013

Pierścionek z kamieniem bronzyt

Ciekawa propozycja sutaszu w postaci pierścionków.

Szczerze - nie wiem czy sama zdecydowałabym się na sutaszowe pierścionki. Dzięki jednak pewnej Pani, na której prośbę uszyłam pierwszy pierścionek, powstał już drugi dla kolejnej zainteresowanej. 


Podziękowania dla Angeliny :-) a także dla wszystkich zainteresowanych moimi sutaszowymi dziełami :-)
Dla mojej przyjaciółki - doradcy, krytyka, konsultanta .. Wiola wielkiii buziak i piosenka :-)

 

2 komentarze:

  1. Bardzo emocjonalnie podeszłam do Twoich słów i piosenki :)

    Od początku Twojej fascynacji tą techniką po prostu zachwycałaś tym co potrafiłaś stworzyć..Każde Twoje kolejne: bransoletki, kolczyki czy też pierścionki - to dzieła i tylko umacniają mnie w przekonaniu o Twoich zdolnościach, sile, i uporze w Twojej konsekwencji..zdumiewające jest także to, że po mimo braku czasu realizujesz swoje marzenia.. Dla mnie jesteś Geniuszem !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to właśnie dziękowałam... kochana:-)

    OdpowiedzUsuń